Springbreak - Reisverslag uit Colchester, Verenigde Staten van Dilara Isik - WaarBenJij.nu Springbreak - Reisverslag uit Colchester, Verenigde Staten van Dilara Isik - WaarBenJij.nu

Springbreak

Door: Dilara

Blijf op de hoogte en volg Dilara

28 Maart 2016 | Verenigde Staten, Colchester

Vrolijk Pasen allemaal! Het werd wel weer eens tijd voor een update. Het is inmiddels alweer Springbreak. Desondanks dat mijn vorige blog over Winterbreak ging, heb ik het ook heel druk gehad met school hoor! (echt waar!).
Maar tussen alle deadlines en midterms door heb ik ook veel leuke dingen gedaan. Zo ben ik gaan lasergamen, ben ik een aantal keer naar Portland geweest, naar een ijshockeywedstrijd geweest met Sydney en Young en naar een Get Air, een plek waar je twee uur lang kunt trampolinespringen en in een bak met schuimblokken kunt springen.

Helaas waren er ook minder leuke dingen (behalve de deadlines natuurlijk). De afgelopen week had ik griep en ben ik zo’n beetje de hele week mijn bed niet uitgekomen. Alleen toen ik een presentatie had, maar omdat ik nauwelijks een stem had vroeg de docent halverwege of ik wilde stoppen en mocht ik ook meteen naar huis.
Ook ben ik van kamer verhuisd. Mijn ex-kamergenoot vond het té belangrijk om tot 02:30 ’s nachts haar tv aan te hebben en te telefoneren, en kon hier écht niet mee stoppen, ook niet nadat ik een gesprek met haar probeerde aan te gaan om uit te leggen dat ik graag wilde slapen op dit tijdstip. Toen ben ik maar naar de overkant van de gang verhuisd en mijn nieuwe kamergenoot Mariah is heel aardig (en heel stil om 2:30 ’s nachts, hallelujah!).

Nu is het Springbreak en ben ik bij een vriendin, Teremy, thuis bij haar ouders in Colchester, Vermont. Heel fijn om even weg van de campus te zijn, om gewoon even in een normale badkamer in een normale douche te kunnen douchen. De eerste avond gingen we naar een huis waar een aantal van Teremy’s vrienden waren, en hebben we in de jacuzzi gezeten (het is een zwaar, zwaar leven). De volgende dag zijn we naar Burlington geweest en hebben we daar een beetje rondgelopen, en ’s avonds gingen we uit eten met Teremy’s ouders. Gisteren was het 1e paasdag en kwamen Teremy’s opa en oma op bezoek en had haar moeder een lekkere paaslunch voorbereid. En ik heb een leuke paaskaart gekregen van haar ouders met een Starbucks cadeaubon erin!!
Vandaag gaan we naar de Ben&Jerry’s fabriek, de eerste fabriek is hier in Vermont!

Het blijft trouwens lastig waar ik nu precies vandaan kom. De raarste dingen komen voorbij: dat Nederland naast Frankrijk is bijvoorbeeld, of "where are you from again? Norwegia?" Topografie blijft lastig..

Morgen moet Teremy met de rest van de music majors zingen op verschillende scholen, waar ik dus ook heen moet/mag, want we gaan rechtstreeks vanaf haar huis naar de school in New Hampshire. Daarna gaan we terug naar USM, maar van donderdag tot zondag gaan we weer terug naar Teremy’s huis. Daarna is springbreak alweer voorbij en moeten we weer naar school ☹

  • 29 Maart 2016 - 11:42

    Thes:

    Hai lieve Dilara, weer een leuk verhaal om te lezen wat je zo allemaal meemaakt.
    Ik hoop dat de griep over is inmiddels. Succes verder daar en ben nu al weer benieuwd naar een volgend verslag. XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colchester

Dilara

Omdat ik zo geweldig origineel ben (en als ambassador van de Radboud Universiteit dit mij werd gevraagd), een blog voor de geïnteresseerden over mijn tijd in Portland, Maine waar ik een semester studeer aan de University of Southern Maine!

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4674

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Studeren in Maine

Landen bezocht: